Performanță și standarde de calitate

Certificarea sistemelor de management pe baza standardelor naţionale şi internaţionale joacă un rol important în drumul spre un "Management Total al Calităţii”.

Există un principiu de bază urmat de fiecare companie, indiferent dacă este mare sau mică, locală sau internaţională: Calitatea este fără îndoială un factor esenţial din perspectiva globalizării şi competiţiei internaţionale. Calitatea merită întotdeauna tot efortul. Este un fapt indiscutabil că, pentru succes, calitatea este primordială, în special din perspectiva concurenţei la nivel european şi a globalizării progresive.

Standardul FSSC/ISO 22000

Siguranța alimentelor reprezintă o preocupare la nivel mondial, dacă ne gândim numai la unele evenimente de amploare din ultimii ani și dacă avem în vedere sănătatea consumatorilor din întreaga lume. Lanțurile alimentare au devenit tot mai complexe datorită globalizării și, din acest motiv, au crescut și riscurile legate de siguranța alimentelor.

Ca efect al cererii crescute și a presiunii exercitate de consumatori, magazinele și vânzătorii în general le cer în prezent furnizorilor să fie capabili să demonstreze că respectă standardele recunoscute pentru siguranța alimentelor.

Standardul ISO 14001:2015

Standardul ISO 14001:2015 - privind managementul de mediu, solicită unei organizații să declare ceea ce face în privința controlării și reducerii impactului sau asupra mediului înconjurător, să realizeze în practică ceea ce a declarat în politica sa de mediu, să înregistreze ceea ce s-a întâmplat și să învețe din experiențe. Prin implementarea cerințelor acestui standard, compania noastră și-a propus să identifice toate aspectele de mediu. Sistemul de management de mediu constituie un "instrument" util, care ne permite să controlăm impactul activităților, produselor și serviciilor noastre asupra mediului înconjurător.

Standardul ISO 9001:2015

Standardul ISO 9001:2015 privind managementul calității specifică cerințele generale pentru implementarea, dezvoltarea și îmbunătățirea sistemelor de management al calității, cu scopul livrării de servicii și produse de calitate superioară. Implementarea corectă a standardului ISO 9001 asigură pentru organizația noastră un sistem mai organizat, mai eficient și mai profitabil. Certificarea este o etichetă a calității, compania noastră beneficiind astfel de un plus de imagine în piața pe care activăm.