Descriere activitate principală

Suntem compania care creează produsele Ana și Cornel și operează magazinele cu același nume. Ne ocupăm de livrarea produselor noastre din carne în partea de sud-est a țării și în mai multe țări din Europa.

Carnia este locul pe care un număr de peste 900 de membri ai echipei noastre îl consideră o a doua casă și pe care partenerii noștri interni și internaționali îl asociază cu profesionalismul, corectitudinea, respectarea angajamentelor și etica de business.

Brandul Carnia a fost fondat în 2019 și funcționează în prezent ca imagine pentru compania noastră, înlocuind Ana și Cornel, care are acum rolul de brand în relația cu consumatorii noștri și se regăsește pe produsele și magazinele noastre.

Deși un brand nou, Carnia a preluat toată istoria, lecțiile din trecut, experiența și relațiile pe care Ana și Cornel le-a adunat în cei aproape 25 de ani de existență. Suntem, așadar, un brand nou care are o experiență îndelungată pe piață și se bucură de respectul industriei de mezeluri din România.

Locul pe care îl ocupăm între producătorii de mezeluri

Având o cifră de afaceri de 50 de milioane Euro, peste 800 de angajați, o cotă de piață de 5% și o istorie de  25 de ani, compania Carnia se situează în primele trei locuri din topul celor mai importante companii producătoare de mezeluri din România, având o capacitate de producție de 20.000 de tone anual.

Preparate pentru toate gusturile și rețetele!

Produsele noastre pornesc de la rețete transmise din generație în generație, însă îmbunătățite mereu cu alte combinații de gusturi noi.

Mezelurile de la Ana și Cornel sunt create și produse după rețete de familie, cu ingrediente proaspete și grijă pentru sănătatea consumatorului.

Păstrăm gustul pe care consumatorii îl apreciază la produsele noastre, prin monitorizarea atentă a rețetelor și a calității ingredientelor, chiar dacă procesele și facilitățile de producție evoluează în permanență.

Avem în portofoliu aproximativ 200 de produse în gama sortimentală: salamuri, cârnați, specialități, semipreparate și carne proaspătă de porc, vită și pasăre.

Salamuri

Cârnați

Specialități

Afumături

Cremwurști

Parizere

Șunci

Tobe

Semipreparate

Produse
de sezon

 

Produse
marinate

 

Carne de porc
refrigerată

Carne de pasăre
refrigerată

Carne de porc
congelată

Carne de pasăre
congelată

Membrane
naturale

Distribuție

Produsele noastre ajung la clienții din Muntenia, Moldova, Dobrogea și Oltenia prin intermediul sistemului nostru de distribuție, coordonat din locațiile Bacău, Mizil, Constanța, Frâncești.

Având peste 200 de mașini, compania noastră livrează zilnic produse proaspete în cel mai scurt timp, pentru a vă bucura de o masă pentru toate gusturile, în liniștea casei voastre.

Prin intermediul liniei de business de retail, administrăm și dezvoltăm o rețea proprie de peste 90 de magazine, concentrate în partea de sud-est a țării.

Experiența directă a relației cu cumpărătorii și consumatorii noștri ne-a ajutat să ne îmbunătățim capacitatea de reacție la tendințele de consum și abilitatea de a crea produse noi, pe gustul clienților magazinelor noastre.

Produsele realizate din pasiune au stat la baza evoluției companiei în cei 25 de ani de existență pe piața națională.

Mezelurile de la Ana și Cornel sunt: salamuri, cârnați, specialități, semipreparate, precum și carne proaspătă de porc, vită, păsare, toate create și produse după rețete de familie, cu ingrediente proaspete și grijă pentru sănătatea consumatorului.

Inspirăm tuturor celor cu care lucrăm ideea că suntem o companie dedicată preparării unor produse fără compromisuri, respectând cele mai înalte standarde.

Model de business

Dezvoltarea accelerată a companiei noastre a fost sprijinită decisiv de o structură organizată pe linii de business care ne-a ajutat să evoluăm într-un mod coerent de-a lungul timpului.

Ne place să ne gândim la toți membrii organizației noastre din toată țara ca la o singură echipă, care lucrează împreună sub ghidajul aceluiași scop, acela de a pune pe mesele familiilor de români produse din carne de calitate constantă la un preț pe care să și-l poată permite cât mai mulți consumatori.

Deși dezvoltăm numeroase programe și proiecte interdepartamentale și suntem într-un proces permanent de sprijinire și încurajare a comunicării interne, structura noastră departamentală organizează eficient activitățile noastre de zi cu zi.

Creștere număr de angajați

Pe vremea când echipa era extrem de limitată și nu exista o cultură a fabricării preparatelor din carne în Mizil, era nevoie de pasiune și timp nelimitat dedicat dezvoltării afacerii.

Această mână de oameni, care constituia la acea vreme managementul companiei, lucra cot la cot cu oamenii din subordine, se implica în cele mai mici detalii ale afacerii, îi învăța pe noii angajați din producție toate aspectele pe care aceștia trebuiau să le cunoască și nu se dădea înapoi de la niciun fel de muncă. Astăzi, numărul angajaților a crescut considerabil, ajungând la un total de peste 850 angajați. 

Suntem mândri de ceea ce a ajuns să însemne Carnia în cei 25 de ani de activitate, de standardele pe care le-a redefinit cu fiecare ocazie, de așteptările consumatorilor îndeplinite sau, de multe ori, depășite, dar și de echipa de peste 850 de oameni cu care facem ca toate acestea să fie posibile.