Rebranding Ana și Cornel
Ne face plăcere să împărtășim cu voi un moment de bucurie în evoluția Ana și Cornel. Începând din decembrie 2018 produsele noastre au ambalaje noi, pe măsura calității produselor și pe măsura muncii pe care întreaga noastră echipă o pune în producția, prezentarea și vânzarea lor.
Am adoptat un nou slogan de brand Ana și Cornel și anume "Familia de gusturi" și am împărțit portofoliul nostru în produse cu gust delicat, ca Șunca Praga sau Salamul Sinaia, produse cu gust aromat, cum ar fi Salamul de Porc sau Șunculița Ardelenească, produse cu gust tradițional, așa cum sunt micii sau Cârnații de Casă, și produsele cu gust de neuitat, dintre care amintim bine cunoscutul Salam Rustic sau Victoria.
Pe lângă produsele gata preparate, există și oferta noastră de carne proaspătă, macră sau tocată, reunită sub gustul gata de asezonat.